عباس عراقچی گفت: همه کشورها به ویژه کشورهای اسلامی باید از همه ظرفیت‌ها و ابزارهای سیاسی و اقتصادی خودشان برای توقف ماشین جنگی رژیم کودک‌کش صهیونیستی استفاده کند.

عراقچی: منطقه به یک بشکه باروت تبدیل شده است / احتمال بروز جنگ جدی‌ است

نو؛ به گزارش سلامعصر ایران نوشت: عباس عراقچی وزیر امور خارجه در نشست مشترک خبری با همتای ترکیه‌ای بیان کرد: تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار زنان و کودکان در غزه و لبنان و رویکرد رژیم صهیونیستی برای گسترش جنگ به هیچ وجه مورد قبول هیچ کس در منطقه نیست.

وی افزود: هر دو کشور بر این باور هستیم که نسل کشی در غزه و جنایات در لبنان باید هر چه سریعتر متوقف شود و همه کشورها به ویژه کشورهای اسلامی باید از همه ظرفیت‌ها و ابزارهای سیاسی و اقتصادی خودشان برای توقف ماشین جنگی رژیم کودک‌کش صهیونیستی استفاده کند. با سیاست های توسعه طلبانه رژیم اشغالگر، منطقه به یک بشکه باروت تبدیل شده است که انفجار آن می‌تواند صلح و امنیت نه تنها منطقه بلکه جهان رو با مخاطرات جدی مواجه کند.

عراقچی تصریح کرد: احتمال بروز جنگ در منطقه همچنان یک احتمال جدی‌ است و هیچکس در منطقه به جز رژیم صهیونیستی خواهان این وضعیت نیست ما خواهان کاهش تنش‌ها هستیم البته همانطور که بارها اعلام کردیم برای هر سناریویی آمادگی لازم داریم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***