عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان این که" جزایر سه‌گانه‌ی ایرانی، برای همیشه متعلق به ایران می‌ماند" تصریح کرد: هر که بخواهد ادعایی خلاف این مطرح کند، آب در هاون می‌کوبد.

غضنفرآبادی: جزایر سه‌گانه برای همیشه متعلق به ایران می‌ماند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، نماینده مردم بم در مجلس دوازدهم اظهار داشت: همراهی اتحادیه اروپا با یاوه‌گویی یاوه‌گویان برخی کشورهای عربی، در منظر بین‌المللی هیچ تأثیری در حق حاکمیت ایران ندارد. این جزایر سه گانه ایران (تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی اشعری) سال‌ها در تصرف ما بوده است و آن چه کشورهای اروپایی در همراهی با برخی کشورهای عربی گفته‎اند، از سرِناآگاهی و بی اطلاعی بوده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که" در صورت لزوم، آیا ادله ایران در محاکم بین‌المللی ارائه می‌شود" اظهار داشت: مستندات و سند حاکمیتی ما کامل، محکم و بدون نقص است. ولی موضوع رفتن در دادگاه‌های بین‌المللی نیست زیرا دلیل برای اثبات حقانیت خودمان نداریم. این حق کاملا مشهود و مسلم است.

غضنفرآبادی افزود: ما بر سر کشور خودمان دادگاهی را نمی‌پذیریم؛ این جزایر سال‌های سال، متعلق به ما بوده است ولی دادگاه‌های بین‌المللی سیاسی کاری می‌کنند.

این عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروز ما شاهد بی‌کفایتی سازمان‌ها و دادگاه‌های بین‌المللی هستیم و دیدیم که همین سیاسی کاری هاست که در مقابل مظلومیت مردم مظلوم غزه، هیچ اقدامی انجام نداده و نمی‌دهند. به همین دلیل دادگاه‌های بین المللی محلی از اعراب ندارند.

وی یادآور شد: اتحادیه اروپا خود را گرفتار یاوه‌گویی‌های محض نکند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***