با آموزش کامل اینستاگرام و تنظیمات آن به راحتی می توانید مخاطبان خود را افزایش دهید.

افزایش فالوور واقعی با این تنظیمات

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت آنلاین، شبکه های مختلفی به منظور فعالیت و همچنین کسب درآمد ایجاد شده اند که افراد می توانند با تکیه بر آنها و فعالیت متداوم پیشرفت خود را حتمی کنند ، در بین برنامه های شناخته شده یکی از معروف ترین آنها برای پیشرفت و ترقی اینستاگرام می باشد ، اینستاگرام جزو پر بازدید ترین شبکه های داخلی شمرده میشود که می تواند افراد فعال را به جایگاه های بسیار بالا همراه سقف درآمدی نامعلوم برساند .

اگر شبکه پر بازدید اینستاگرام را برای فعالیت خود انتخاب کرده آید و قصد دارید تا با جذب مخاطب و فالوور جایگاه خود را تثبیت کنید و به دنبال روش های معجزه آسا برای افزایش فالوور هستید باید بدانید که مهم ترین الگوی پیشرفتی در اینستاگرام ابتدا آشنایی کامل با این برنامه می باشد ؛ به عبارتی اگر آشنایی کامل با ساختار و نحوه عملکرد این برنامه نداشته باشد نمی توانید مخاطبی را روانه پیج خود کنید .

با آموزش کامل اینستاگرام و تنظیمات آن به راحتی می توانید مخاطبان خود را افزایش دهید ، در واقع آشنایی با اینستاگرام یکی از وظایف ادمین ها می باشد اما شما می توانید با یادگیری گوشه ای از این وظایف اطلاعات خود را افزایش داده و متکی به خود باشید در نتیجه قصد بررسی تنظیمات اینستاگرام برای افزایش فالوور را داریم .

نحوه تنظیم حساب کاربری اینستاگرام به منظور افزایش فالوور 

برای اینکه بتوانید از طریق روش های طبیعی که همان تنظیم حساب اینستاگرام است به فالوور برسید بایستی مراحل زیر را به صورت کامل یادگرفته و در روند فعالیت خود آنها را بکار بگیرید به این ترتیب می توانید شانس افزایش بازدید صفحه و همچنین رنک آن را ما بین سایر پیج های هم حوزه افزایش دهید .

  1. آشنایی با انواع حساب های کاربری (accounts)
     
  2. تبدیل حساب کاربری به حساب تجاری (business account )
     
  3. تنظیمات بیو (bio)
     
  4. خروج حساب از حالت پرایوت (private) به حالت عمومی و پابلیک (publik)
     
  5. تنظیمات هایلایت ها (Highlights)
     
  6. کمک گرفتن از هشتگ ها (hashtags)
     
  7. تولید محتوای جذاب (post,story,highlight)
     
  8. بهره گیری از کپشن های موثر (captions)
     
  9. همکاری با حوزه های مرتبط و تبادل
     
  10. انجام تنظیمات قسمت کامنت پین کردن و تشویق افراد (comments)
     
  11. ورود به صفحه اکسپلور (explore)
     
  12. بهره گیری از زیرنویس ها
     
  13. تگ مکان های مختلف در پست و استوری (tag)
     
  14. تگ کردن افراد معروف

انواع حساب های کاربری اینستاگرام 

اینستاگرام از سه نوع حساب کاربری شخصی (personal) ، بیزنسی (business) و کریتور (creator) تشکیل شده که این سه نوع حساب کاربری یک سری تفاوت‌ها و یک سری شباهت‌هایی نسبت به یکدیگر دارند که در قسمت زیر به بررسی کامل آنها خواهیم پرداخت .

حساب های شخصی (personal) :
اولین و رایج‌ترین حساب کاربری در اینستاگرام حساب‌های شخصی می‌باشند این حساب‌ ها برای فعالیت‌های روزمره تنظیم شده اند و شما می‌توانید برای برقراری ارتباطات ، اشتراک گذاری محتواهای روزانه ، خود و سایر موارد از آنها استفاده کنید ، در این حالت می توانید حساب خود را به حالت خصوصی یا همان پرایوت قرار دهید تا تنها کاربران و دنبال کننده ها توانایی دیدن محتواهای موجود را داشته باشد.

حساب های کریتور (creator) :
یکی از انواع پیج‌ هایی که اینستاگرام آن را به تازگی ایجاد کرده است حساب کریتور می‌باشد ، حساب های کریتور در واقع حد وسط حساب های تجاری و شخصی شده هستند و برای کاربرانی مناسب می‌باشد که جزو افراد عادی نیستند ولی چهره های شناخته شده در حوزه های مختلف هستند و در واقع در بین جامعه سلبریتی ها و اینفلوئنسر ها قرار دارند .

قابلیت‌هایی که برای آنالیز فعالیت فالوور ها برای پیج های بیزنسی وجود دارد در پیج کریتور نیز یافت می‌شود برای مثال پیج های کریتور نیز می توانند از قابلیت بخش insight استفاده کنند در نتیجه سلبریتی ها و اینفلوئنسرها نیز می‌توانند از این طریق به کسب درآمد از اینستاگرام بپردازند اما باید توجه کنید که پیج به حالت عمومی قرار خواهد گرفت  .

حساب های بیزنسی (business) :

سومین و مهم‌ترین نوع پیج های اینستاگرامی پیج های بیزنسی یا همان تجاری می‌باشد تمامی افراد در اینستاگرام می‌توانند پیج خود را به حالت تجاری در بیاورند در پیج های تجاری یک سری اطلاعات بیشتری نسبت به پیج های شخصی وجود دارد و شما می‌توانید فعالیت دنبال کننده‌های خود را به صورت کامل آنالیز کنید پیج تجاری برای آن دسته از افرادی که قصد شروع بیزینس مجازی دارند بسیار مناسب می‌باشد.

تبدیل حساب کاربری به حساب تجاری 

همانطور که در متن فوق مشاهده کردید انواع مختلفی از حساب‌های کاربری در اینستاگرام وجود دارند اما اگر جز دسته‌ای هستید که قصد انجام فعالیت‌های تجاری در اینستاگرام را دارید بایستی بدانید که برای فعالیت در اینستاگرام نیاز به حساب های بیزنسی دارید در غیر اینصورت نمی توانید جذب فالوور بالایی داشته باشید .

یکی از علل های اصلی ساخت پیج تجاری بر خلاف حساب های عادی این است که قابلیت های حساب های بیزنسی بسیار بیشتر از حساب های عادی می باشد و شما در آن می توانید کلیه آمار ها ، ارقام ، تعاملات و اینتراکشن های کاربران خود را بررسی و تحلیل کنید .

همچنین پیج های تجاری ویژگی های دیگری نیز دارند برای مثال قسمت Contact محلی برای ارتباط مشتری با پیج های تجاری می باشد که مخاطب می تواند اطلاعات ارتباطی با مدیران را بدست آورد این مورد می تواند موجب افزایش فروش محصولات و همچنین اعتماد مشتریان به پیج گردد .


مهم ترین تفاوت ما بین پیج های کاری با عادی قسمت insight می‌باشد ، شما می توانید به کمک تحلیل و آنالیز این قسمت به اطلاعاتی همانند رنج سنی فالوور ها ، جنسیت ، میزان بازخورد نسبت به محتواها ، ورود پست به اکسپلور ، بیشترین ساعات فعالیت افراد و… اطلاعات بدست آورید .


پس با ساخت پیج های تجاری می توان با رصد فعالیت فالوور ها و اطلاعات عمده که وجود دارد به شناخته کافی از علایق مخاطب رسیده و محتوایی را تولید کنید که مخاطب با نیاز مخاطب می باشد .

بیو تکمیل داشته باشید 


در بخش تنظیمات اینستاگرام یکی از قسمت‌های اساسی که نقش جذب فالوور را انجام می‌دهد قسمت بایو پیج می‌باشد این قسمت به حالت خلاصه‌وار بخشی برای معرفی بیزینس به فالوور ها می‌باشد که می توانید از حدود 150 کاراکتر برای پر کردن این قسمت استفاده کنید .

لطفاً تمامی حواس خود را برای پر کردن قسمت بایو اینستاگرام قرار دهید سعی کنید از جملاتی استفاده کنید که بتواند فالوور ها را جذب بکند ، می توانید در این قسمت نام برند خود هم به صورت فارسی و هم انگلیسی قرار داده و علل اصلی تفاوت شما با سایر بیزنس ها همچنین فعالیت هایی که قرار است در این پیج دنبال شود را شرح دهید .

در قسمت بایو اینستاگرام می‌توانید لینک سایر شبکه‌های مجازی که در آنها فعالیت دارید را قرار دهید تا موجب افزایش ترافیک بازدید شود به این ترتیب هم می توانید میزان تعامل صفحه اینستا را افزایش دهید و هم سایر شبکه های مختلف را بیشتر کنید .

عمومی کردن حساب اینستاگرام 

یکی از تنظیمات اعمالی برای حساب کاربری اینستاگرام این است که صفحه خود را قفل کرده یعنی به صورت خصوصی درآورید و یا آن را عمومی بکنید زمانی که از طریق تنظیمات اینستاگرام صفحه خود را به حالت پرایوت قرار می‌دهید سایر افرادی که جزو فالوور های شما نیستند نمی‌توانند محتواهای منتشر شده در صفحه را مشاهده کنند .

اما زمانی که پیج خود را به حالت پابلیک و یا عمومی قرار دهید چه افرادی که صفحه شما را دنبال کردند و چه افرادی که صفحه شما را فالو نکرده‌اند می‌توانند محتواهای منتشر شده اعم از پست هایلایت و استوری را مشاهده کنند .

اگر دقت کنید بیشتر پیج های بیزنسی پیج خود را به حالت عمومی قرار داده اند پس اگر قصد دارید در اینستاگرام به سرعت دیده شده و تعداد مخاطبان صفحه خود را افزایش دهید بایستی پیج خود را به حالت عمومی و پابلیک قرار دهید به این ترتیب میزان آمار ویو افزایش می یابد و افراد می توانند به راحتی محتواهای موجود را بررسی کرده و تصمیم خود را برای فالو کردن بگیرند .

بهره گیری از هشتگ ها 

اگر قصد دارید که از طریق تنظیمات پیج اینستاگرامی تعداد فالوور خود را افزایش دهید بایستی به قسمت هشتگ‌ ها بسیار دقت بکنید هشتگ‌ ها کلماتی هستند که برای طبقه‌بندی همچنین برچسب زدن بر روی پست‌ها استفاده می‌شوند .


هشتگ‌ ها در اینستاگرام بسیار اهمیت دارند شما می‌توانید با کمک هشتگ‌ ها افراد مختلف در اینستاگرام را یافته و یا مطالبی را که متناسب با سلیقه شما هستند به سرعت در اینستاگرام به دست آورید .

هشتگ ها در تولید محتوا و طبقه بندی آنها بسیار اهمیت دارند شما بایستی در زیر پست های خود به منظور افزایش بازید و فالوور از هشتگ ها کمک بگیرید ، لازم است بدانید که افراط در استفاده از هشتگ ها می تواند تاثیر عکس داشته باشد پس در استفاده از هشتگ ها کاملا دقت کنید ‌.


از هشتگ های متفاوت با نوع پست خود استفاده نکنید ، سعی کنید از کلماتی بهره بگیرید که مرتبط با پست بوده و میزان بازید بالایی دارند ، همچنین از استفاده هشتگ های تکراری خود داری کنید.

هشتگ گذاری برای افزایش فالوور

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***