براساس تازه‌ترین خبرها از خبرگزاری های ترکیه، پروازهای ترکیه، قطر و امارات به ایران لغو شده است.

چرا پروازهای ترکیه، قطر و امارات به ایران لغو شد؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، طبق اطلاعات منتشرشده از سوی آناتولی، ترکیش ایرلاینز و پگاسوس ایرلاینز پروازهای خود را به مبدأ و مقصد ایران به دلیل نگرانی از حمله احتمالی اسرائیل لغو کردند. همچنین خرید بلیط از سایت دو شرکت تا یکم نوامبر امکان‌پذیر نیست.

پرواز تبریز و مشهد این ترکیش ایرلاینز فعلا برقرار است. البته تمام مسافران برای اطلاعات دقیق لازم است که با نمایندگان رسمی در تماس باشند و سایت‌های رسمی این شرکت‌ها را مورد بررسی قرار دهند.

علت لغو پروازها

سعید چلندری، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی، درباره علت لغو پروازها در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز عنوان کرد: با توجه به شرایط حاکم بر منطقه، پروازهایی که از سمت غرب کشور وارد می‌شدند، توسط شرکت‌های هواپیمایی خارجی موقتا لغو شدند. به دلیل همین ملاحظات، شرکت‌های هواپیمایی قطر و امارات هم به طور موقت پروازهای خود را لغو کردند.

وی افزود: البته پروازهای شرکت هواپیمایی‌های داخلی همچنان برقرار است و به صورت منظم پروازها انجام می‌شود.

زمان برقراری مجدد پروازها

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی در پاسخ به این پرسش که پرواز‎ها چه زمانی برقرار می‌شود؟ توضیح داد: برخی از این پروازها تا پایان روز جاری و برخی تا پنجم و هفتم آبان لغو شدند.

بنابراین مسافران باید حتما سایت‌ شرکت‌های مورد نظر را بررسی کرده و همچنان با نمایندگی ‌های شرکت‌ها در ایران در ارتباط باشند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***