رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: به علت بارش برف سنگین راه ارتباطی ۱۶ روستای این شهرستان مسدود شده و تردد خودروها در راه‌های بین شهری نیز به کندی صورت می‌گیرد.

مسدود شدن راه دسترسی ۱۶ روستا در خلخال به دلیل برف سنگین

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: به علت بارش برف سنگین راه ارتباطی ۱۶ روستای این شهرستان مسدود شده و تردد خودروها در راه‌های بین شهری نیز به کندی صورت می‌گیرد.

عباس حقی، رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال اظهار کرد: بارش برف سنگین که از اواخر روز سه‌شنبه در تمام راه‌های ارتباطی این شهرستان آغاز شده هم‌اکنون با شدت بیشتر ادامه دارد و تردد از محورهای کوهستانی خلخال تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی افزود: عملیات برف‌روبی در کلیه محورها با حضور تیم‌های راهداری در حال انجام است و مردم شهرستان و مسافران و رانندگان با اطلاع از وضعیت آب وهوا و جاده‌ها به مسافرت خود ادامه دهند.

حقی عنوان کرد: در بخش شاهرود تمامی راه‌های اصلی و فرعی باز است و تنها راه روستاهای ماجولان، الکش، چملوگبین، گندم آباد، کهل، کهل دشت، دشت اندار، شیخ علی لر، میانرودان، تیل و دیملده مسدود است.

رئیس اداره راهدرای وحمل ونقل جاده‌ای خلخال ادامه داد: در بخش مرکزی هم راه روستاهای بفراجرد، خانقاه بفراجرد، غفور آباد، کالار، آقبلاغ مسدود است و تلاش راهداران برای بازگشایی مسیرها با اولویت بازگشایی مسیرهای اصلی و سپس بازگشایی راه‌های روستایی ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***