مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: این اقدام باید به الگویی برای سایر اقشار بدل شود تا جامعه اسلامی در راستای پاسداشت خون شهدا، از مردم غزه و لبنان حمایت کند. ایران همدل امروز در خانواده بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان خوزستانی خود را نشان داده است.

۱۰ هزار پتو به مردم مظلوم لبنان اهدا شد

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: خانواده آموزش و پرورش با اهدای ۱۰ هزار پتو و یک هزار کیف و نوشت‌افزار به پویش کمک به مردم غزه و لبنان پیوستند.

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، عبدالله حبیبی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان امروز در مصلی مهدیه اهواز در حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان با تاکید بر لزوم شنیدن صدای مظلوم اظهار کرد: پیامبر خدا(ص) می‌فرمایند هر کس که صدای فردی را بشنود که مسلمانان را صدا کند و جواب ندهد، مسلمان نیست.

وی افزود: حمایت نکردن از مظلومان موجب از بین رفتن اسلام می‌شود چرا که کمک به دیگران یک وظیفه انسانی است. خداوند امروز مردم غزه و لبنان را به گونه‌ای و ما را به شکلی دیگر امتحان می‌کند.
حبیبی با اشاره به کمک فرهنگیان و دانش‌آموزان خوزستانی به مردم غزه و لبنان گفت: خانواده آموزش و پرورش استان خوزستان در راستای ماموریت‌هایی که دارد و بر اساس سند تحول بنیادن و ساحت‌های شش‌گانه‌ای که باید دانش‌آموز مطابق آنها در زمینه هویت دینی و مذهبی رشد پیدا کند، کمک به این مردم مظلوم را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: یکی از ماموریت‌های ما در آموزش و پرورش این است که هر گاه فرد مظلوم و نیازمندی دیدیم، باید ایثار و انفاق کنیم و این امر، دستور الهی است و آموزش و پرورش باید در این راستا پیشگام باشد.
حبیبی با اشاره به پیوستن خانواده آموزش و پرورش خوزستان به پویش کمک به مردم غزه و لبنان بیان کرد: امروز معلمان و دانش‌آموزان خوزستانی 10 هزار پتو و یک هزار کیف و نوشت‌افزار به دانش‌آموزان و مردم غزه و لبنان اهدا کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: این اقدام باید به الگویی برای سایر اقشار بدل شود تا جامعه اسلامی در راستای پاسداشت خون شهدا، از مردم غزه و لبنان حمایت کند. ایران همدل امروز در خانواده بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان خوزستانی خود را نشان داده است.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***