ایران‌خودرو هم‌زمان با اعلام شرایط پیش‌فروش دنا پلاس اتوماتیک، شرایط پیش‌فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک را نیز اعلام کرد.

شرایط پیش‌فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، ایران‌خودرو هم‌زمان با اعلام شرایط پیش‌فروش دنا پلاس اتوماتیک، شرایط پیش‌فروش پژو 207 اتوماتیک را نیز اعلام کرد. این بخشنامه فروش نیز ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است که اسفند 1401 خواهان خرید این خودرو بوده‌اند.
متقاضیان بخش اول تابستان 1403، مشمول این شرایط فروش می‌شوند. مشتریان ایران‌خودرو 10 روز فرصت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام به خرید خودرو و واریز وجه کنند. شرایط پیش‌‎فروش پژو 207 اتوماتیک از پنجشنبه، 3 آبان 1403، آغاز شده و تا پایان یکشنبه، 13 آبان 1403، در دسترس متقاضیان قرار دارد.
این شرایط از نوع پیش‌فروش است؛ بنابراین نیمی از قیمت فعلی خودرو از متقاضیان گرفته خواهد شد. مابقی بهای خودرو نیز هنگام تحویل خودرو به مشتری گرفته می‌شود. موعد تحویل پژو 207 اتوماتیک، مانند دنا پلاس اتوماتیک، خرداد 1404 اعلام شده است.
شرایط پیش‌فروش پژو 207 اتوماتیک، آبان 1403:
نسخه پژو 207 که در این بخشنامه ارائه شده، پژو 207 با موتور بهینه است. این خودرو به پیشرانه TU5‌ پلاس مجهز شده است. این پیشرانه نسخه بهینه‌شده موتور TU5 است که در تارا و رانا پلاس پانوراما نیز استفاده می‌شود. همچنین پژو 207 اتوماتیک به ترمزهای دیسکی در چهار چرخ مجهز خواهد بود که قابلیت بهتری در کنترل سرعت خودرو دارند. درنهایت برخلاف نسخه‌های دنده‌ای، نسخه‌های اتوماتیک همچنان با رینگ‌های آلیاژی به دست مشتریان می‌رسند.
درحال‌حاضر، ایران‌خودرو قیمت پژو 207 اتوماتیک با سقف فلزی و موتور TU5P را حدود 590 میلیون تومان اعلام کرده است. قیمت این هاچ‌بک نیز مانند دیگر محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد بیشتر است. برای خرید پژو 207 اتوماتیک TU5P از بازار آزاد باید بیش از 900 میلیون تومان هزینه کنید.
کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***