در این مطلب درباره یکی از جدیدترین دستاوردهای هوش مصنوعی در حوزه گردشگری صحبت کردیم که به آن دستیار هوشمند سفر گفته می‌شود.

ساده شدن خرید بلیط هواپیما با دستیار هوشمند سفر

هوش مصنوعی و دستاوردهای آن در حوزه‌های مختلف موضوع داغ این روزها است. به‌کارگیری از هوش مصنوعی در ابزارهای روزمره به‌قدری سرعت گرفته است که دیگر رفته‌رفته رد پای آن را می‌شود همه‌جا پیدا کرد. حالا این بار شاهد آن هستیم که پلتفرم نام‌آشنای سفرمارکت از ابزاری به نام دستیار هوشمند سفر رونمایی کرده است. این ابزار که مبتنی بر هوش مصنوعی است خرید بلیط هواپیما را ساده‌تر از همیشه کرده است. در این مطلب قصد داریم به سراغ بررسی این امکان جذاب و تازه برویم و علاوه بر بررسی عملکرد آن به چگونگی استفاده از آن بپردازیم.

جست‌وجوی ساده پروازها با بهترین شرایط

مسلماً قدم اول در خرید بلیط هواپیما جست‌وجوی پروازهای مقصد در تاریخ دلخواه و انتخاب از بین گزینه‌های موجود است. باوجود دستیار هوشمند سفر نیازی به انجام روند خسته‌کننده گشت‌وگذار در اینترنت و پر کردن فیلدهای مختلف در سایت‌ها یا انتظار برای دریافت نتایج نیست. فقط کافی است درست مثل خریدهای حضوری درخواستتان را به زبان ساده به‌صورت گفتاری به دستیار بگویید تا بلافاصله به جست‌وجو در اینترنت مشغول شود. قابلیت تشخیص درست جملات گفتاری به دستیار سفر کمک می‌کند تا به‌راحتی منظور شمارا درک کند و کمک کند تا به ساده‌ترین شکل ممکن و فقط در عرض چند دقیقه پرواز دلخواهتان را پیدا کنید. حتی می‌توانید به‌جای ارسال صوت، با فرستادن پیام متنی درخواستتان را مطرح کنید و برای این کار نیازی به رعایت ترتیب خاصی ندارید.

ساده شدن خرید بلیط هواپیما با دستیار هوشمند سفر

خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما

دستیار هوشمند سفر لیست کاملی از بلیط هواپیما به مقصد موردنظرتان در اقصی نقاط جهان را در اختیارتان قرار می‌دهد، می‌تواند شمارا در پیدا کردن و خرید ارزان‌ترین بلیط راهنمایی کند. درواقع این ابزار با اطلاعات کاملی که از داده‌ها و قیمت بلیط در سایت‌های مختلف در دست دارد می‌تواند وضعیت قیمت بلیط‌ها را به‌خوبی تحلیل کند و بر اساس این تحلیل پیشنهادات جذابی برای خرید ارزان ارائه کند. طبیعتاً این تحلیل با کمک هوش مصنوعی به‌سرعت و با دقت بالا انجام می‌شود. مثلاً ممکن است دستیار سفر در کنار نشان دادن بلیط با کمترین قیمت در تاریخ انتخابی، به شما پیشنهاد کند که یک روز قبل یا بعدازآن تاریخ سفر کنید زیرا یک بلیط باقیمت فوق‌العاده ارزان در آن روز ارائه‌شده است.

خرید بلیط هواپیما با امکان مشاوره سفر

یکی از ویژگی‌های ممتاز دستیار هوشمند سفر این است که این ابزار قابلیت ایجاد تعامل هدفمند و معنادار با کاربران را دارد و همین موضوع موجب می‌شود تا به‌کارگیری از آن درست مثل این باشد که یک همراه و مشاور در کنار خریدار حضور دارد تا بتواند به او کمک کند تا بهترین تجربه خرید را داشته باشد. این دستیار با ایجاد تعامل متنی یا گفتگو آن‌هم به چندین زبان مختلف حس یک خرید واقعی را به شما القا می‌کند و تلاش می‌کند تا با در نظر گرفتن جنبه‌های مختلف سفر مشاور حرفه‌ای شما در طول سفر باشد. به‌طور مثال هنگام جستجو برای بلیط هواپیما به یک کشور خارجی می‌توانید درباره شرایط اخذ ویزا، بهترین جاهای دیدنی یا مواردی از این قبیل از آن سؤال بپرسید تا بلافاصله پاسخ درست را به شما بدهد. به‌این‌ترتیب دیگر نیازی به انتظار برای اتصال به پشتیبانی سایت یا جست‌وجو در اینترنت ندارید و می‌توانید جواب درست سؤالتان را در لحظه پیدا کنید.

کلام آخر

در این مطلب درباره یکی از جدیدترین دستاوردهای هوش مصنوعی در حوزه گردشگری صحبت کردیم که به آن دستیار هوشمند سفر گفته می‌شود. این ابزار که به‌تازگی هم از آن رونمایی شده است به متقاضیان خرید بلیط هواپیما کمک می‌کند تا به ساده‌ترین شکل ممکن و در عرض چند دقیقه درخواست خرید را به‌طور شفاهی و بدون دردسر مطرح کنند. دستیار هوشمند سفر یک اپلیکیش ساده نیست و قابلیت‌های زیادی دارد که در این مطلب هم به برخی از آنها اشاره کردیم. اما هدف از مطلب حاضر صرفاً معرفی این امکان جدید بوده است و به همین علت در اینجا به‌طور مفصل به آن نپرداختیم. بنابراین اگر تمایل دارید تا بیشتر و به‌طور دقیق درباره سازوکار آن بدانید می‌توانید عبارت دستیار هوشمند سفر را در اینترنت جست‌وجو کنید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***