تعدادی از قویترین مردان ایران در دوره های گذشته با تشکیل گردهمایی به ریاست مهدی فاطمی و با همکاری هیات پرورش اندام استان تهران برنامه هایی را برای خود دنبال می کنندکه برا ین اساس به نظر می رسد جمعی از قهرمانان این رشته قرار است خودشان مسابقات را به شکل گذشته با عنوان قویترین مردان ایران برگزار کنند.

به گزارش سلام نو، مسابقات قویترین مردان ایران که در دهه 80 جزو پرطرفدارترین برنامه های تلویزیونی بود، حالا با شکلی جدید برگزار می شود و دیگر خبری از ستاره هایی مثل برادران فاطمی و قرایی نیست.

تعدادی از قویترین مردان ایران در دوره های گذشته گردهمایی را تشکیل دادند و با همکاری هیات پرورش اندام استان تهران برنامه هایی را برای خود دنبال می کنند. مهدی فاطمی، ریاست این کمیته را برعهده گرفته و به نظر می رسد جمعی از قهرمانان این رشته قرار است خودشان مسابقات را به شکل گذشته با عنوان قویترین مردان ایران برگزار کنند.

اولین گردهمایی قویترین مردان ایران با حضور ابوافضل قناعتی رییس هیات پرورش اندام استان تهران، جمعی از قهرمانان پیشکسوت این رشته ورزشی از جمله مهدی فاطمی، محراب فاطمی، محمود قراچورلو، حمید سلطان و همچنین چند تن از قهرمانان جوان این رشته برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رییس هیات پرورش اندام استان تهران ضمن تشکر از متولیان برگزاری این گردهمایی، محدودیت‌های دیکته شده به قویترین مردان ایران را دلیل کم فروغی این رشته در سالهای اخیر عنوان کرد. قناعتی در ادامه افزود: برگزاری این همایش همدلی بیشتری را بین قویترین مردان به وجود می آورد. هدف گذاری هیات پرورش اندام استان تهران برگزاری کلاس های آموزشی، تخصصی و همچنین استعدادیابی در این رشته قهرمانی است.

در ادامه این همایش مهدی فاطمی پیشکسوت قویترین مردان ایران، نخستین برنامه کمیته قویترین مردان را راه‌اندازی کلاس‌های حرفه‌ای مربیگری و داوری عنوان کرد. وی هدف بعدی کمیته را شروع دوباره مسابقات قویترین مردان دانست.

محمود قراچورلو دیگر پیشکسوت قویترین مردان ایران که از متولیان اصلی برگزاری این گردهمایی بود با اشاره به لزوم احیای شخصیت، منزلت و همچنین منش پهلوانی قویترین مردان در جامعه گفت: برنامه‌ریزی دقیق و مدون برای این رشته پهلوانی لازم است. متاسفانه با وجودی که 20 سال از شروع فعالیت قویترین مردان می‌گذرد، اولین گردهمایی این رشته امروز برگزار می شود. به نظر من در ادامه تشکیل یک مجمع 40 نفره جهت انتخاب کمیته داوران،کمیته انضباطی و ... لازم است و همچنین پیشکسوتان به عنوان بنیانگذاران این رشته ورزشی باید حمایت بیشتری از قویترین مردان داشته باشند.

مهدی عبدالوند قهرمان مسابقات مچ‌اندازی جهان نیز که از حاضران این گردهمایی بود حضور قناعتی به عنوان رییس هیات پرورش اندام استان تهران و همچنین مهدی فاطمی در سمت ریاست کمیته قویترین مردان را به فال نیک گرفت و بازگشت دوباره به دوران طلایی مسابقات قویترین مردان ایران را نزدیک دید. / ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید