تهیه کننده دو زیست با اشاره به واکنش‌ها نسبت به فیلمش گفت: بازخوردها بسیار خوب بود و خوشبختانه ندیدم در حین نمایش فیلم کسی از سالن بیرون بیاید ولی طبیعتاً نمی‌توان فیلمی ساخت که همه را راضی نگه دارد

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: سعید خانی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دوزیست» در گفت‌وگو با خبرنگار سلام نو، در خصوص بازخورد اهالی رسانه به این فیلم اظهار کرد: بازخوردها بسیار خوب بود و خوشبختانه ندیدم در حین نمایش فیلم کسی از سالن بیرون بیاید ولی طبیعتاً نمی‌توان فیلمی ساخت که همه را راضی نگه دارد ولی اگر فیلمی بسازی که اکثریت راضی باشند لذت‌بخش است و به نظرم برای فیلم ما این اتفاق افتاد.

وی در خصوص تولید فیلم «دوزیست» اذعان کرد: بعد از فیلم «لونه زنبور» در همکاری اولم با برزو نیک نژاد با توجه به اینکه فیلم با فروش خوبی روبرو شد احساس کردم من و برزو می‌توانیم ترکیب خوبی باشیم و در صحبت‌هایی که با وی داشتم به این نتیجه رسیدیم که این دفعه یک فیلم اجتماعی که بار هنری‌اش بیشتر باشد بسازیم و پس از آن فیلم‌نامه «دوزیست» را پیشنهاد دادم و نظرم بر این بود که در موقعیت فعلی که هستیم از این قبیل آدم‌ها زیاد است و نیاز است فیلمی با این مضمون ساخته شود، این فیلم حرف‌هایی برای گفتن دارد که در شرایط فعلی تأثیرگذار است.

وی در همین راستا ادامه داد: قرار بود فیلم‌برداری را آذرماه پارسال شروع کنیم اما چون فیلم پر پرسوناژ است، ترکیب بازیگران جور نشد بنابراین پیش‌تولید فیلم از اوایل امسال شروع شد و اردیبهشت‌ماه فیلم کلید خورد.

وی در خصوص برنامه خود برای ادامه راه بیان کرد: با احترام به منتقدین و جشنواره‌های خارجی، با توجه به اینکه من تهیه‌کننده بخش خصوصی هستم باید فیلمی بسازم که مخاطب ایرانی داشته باشد و همیشه تلاشم بر این بوده است که هر فیلمی در هر ژانری که می‌سازم خوب باشد و به مخاطب احترام بگذارم.

وی در رابطه با ریسک ساخت فیلم اجتماعی تشریح کرد: هر فیلمی در هر ژانری اگر خوب ساخته شود مخاطب خود را پیدا می‌کند اما باید وضعیت اکران فیلم‌ها تغییر کند و این به سازمان سینمایی برمی‌گردد که در اکران‌ها و ساخت فیلم‌ها، همه ژانرها را در برگیرد و به نظرم این تعادل را باید حفظ کند که همیشه سینما هر رنگی را به خود ببیند و این رنگ باعث می‌شود هر ژانری را در اکران شاهد باشیم.

وی در خصوص وضعیت فروش و اکران آینده اظهار کرد: تا قبل از جشنواره نگران فروش بودم چراکه فیلم اجتماعی است اما با جشنواره و دیدن بازخوردها دلگرم شدم هرچند بیشتر در این فیلم به بار هنری توجه داشتم تا گیشه.

تهیه‌کننده «دوزیست» در خصوص احتمال دریافت سیمرغ فیلم «دوزیست» اظهار کرد: من تلاش کردم که این اتفاق بیافتد و به نظر من «دوزیست» قابلیت‌هایی برای دریافت سیمرغ دارد اما جشنواره رقابت است و دریافت سیمرغ بستگی به دیگر فیلم‌های حاضر دارد و هر تصمیمی که هیئت‌داوران بگیرند احترام می‌گذارم اما امیدوارم که ما نیز کاندیدهای زیادی داشته باشیم.

وی در خصوص فعالیت‌های آینده‌اش خاطرنشان کرد: در حال بررسی دو فیلم‌نامه هستم و امیدوارم بتوانم به‌زودی آن‌ها را تولید کنم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید

***