درب خودرو یکی از قسمت هایی از ماشین می باشد که بیشتر از سایر قسمت ها در معرض آسیب قرار دارد و در اثر تصادف و یا برخورد هر شی میتوان دچار فرورفتگی و قر شدگی شود.

صافکاری فرورفتگی درب خودرو

اگر میخواهید صافکاری فرورفتگی درب خودرو با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما انجام شود می توانید به صفحه صافکاری درب ماشین مراجعه کنید و به یکی از مراکز معتبر معرفی شده در این صفحه مراجعه کنید.

در مجموعه اتوصافکار تلاش می شود بهترین مراکز در سراسر ایران با عبور از فیلتر های تخصصی و فنی به هموطنان عزیز معرفی شوند تا بتوانند بدون اتلاف زمان و هزینه به تخصصی ترین و نزدیک ترین مرکز صافکاری مراجعه کنند و خدمات صافکاری حرفه ای دریافت نمایند.

صافکاری فرورفتگی درب خودرو

درب خودرو ها از جنس های متفاوتی ساخته میشوند و ممکن است ضخامت بعضی درب ها کمتر و بعضی بیشتر باشد اما به طور کلی زمانی که در اثر ضربه دچار فرورفتگی و یا قر شدگی میشوند باید با روش های مختلفی برای رفع فرورفتگی درب ماشین اقدام کرد.

همان طور که میدانید رنگ شدن درب می تواند سبب افت قیمت زیادی از ماشین شود و در صورتی که صافکار از تخصص کافی بهره مند نباشد ممکن است نتواند با روش های جدید صافکاری بدون رنگ ایرادات بدنه و درب خودرو را رفع نماید و با آسیب وارد کردن به رنگ درب ماشین سبب افت قیمت بیشتر ماشین نیز شود.

صافکاری فرورفتگی درب خودرو می تواند در مراکز مختلفی انجام شود اما اگر میخواهید با مناسب ترین هزینه ایرادات بدنه ماشین را رفع نمایید و از کیفیت بالای کار اطمینان داشته باشید مراکز اتوصافکار بهترین انتخاب هستند.

اگر میخواهید بدانید که حدود هزینه صافکاری درب ماشین تان چقدر است می توانید به صفحه هزینه صافکاری مراجعه کنید تا بر حسب میزان آسیب بدنه خودرو قیمت صافکاری درب ماشین به اطلاع شما رسانده شود.

در تمامی مراکز اتوصافکار تلاش می شود کمترین هزینه از مشتریان دریافت شود و در مقابل حرفه ای ترین و تخصصی ترین خدمات ارائه گردد.

صافکاری فرورفتگی درب خودرو

روش های صافکاری درب ماشین

روش های مختلفی برای صافکاری درب ماشین وجود دارد و صافکار باید بر اساس تجربه و تخصص خود بهترین روش صافکاری خودرو را برای رفع فرورفتگی های درب ماشین انتخاب نماید. در این قسمت می خواهیم شما را با انواع روش های صافکاری بدون رنگ درب خودرو آشنا کنیم.

  • رفع تورفتگی درب خودرو با لوله بازکن

زمانی که آسیب درب ماشین محدود باشد صافکار و یا فرد می تواند با استفاده از لوله بازکن فرورفتگی هایی که در بدنه درب ایجاد شده است را رفع نماید. برای بهره گیری از این روش باید درب خودرو و سر لوله بازکن را خیس نمود سپس لوله باز کن را روی بخش فرورفته درب قرار داد و با ایجاد نیروی مکش و کشیدن آن به سمت بیرون فرورفتگی را رفع نمود.

از این روش می توان برای فرورفتگی های جزیی در دیگر بخش های خودرو مانند کاپوت نیز استفاده کرد. اگر کاپوت خودرو تان نیز بر اثر برخورد جسم کوچکی دچار فرورفتگی کمی شده است می توانید با این روش اقدام به صافکاری کاپوت کنید.

  • رفع تورفتگی درب ماشین با آب جوش

آب جوش می تواند تغییراتی در فلز بدنه خودرو ایجاد کند و به رفع فرورفتگی درب خودرو کمک کند. زمانی که شما روی بخش آسیب دیده درب خودرو آب جوش میریزید باید از پست قسمت فرورفته ضرباتی را با استفاده از ابزار صافکاری وارد نمایید. این ضربات کنترل شده به رفع فرورفتگی ها و قر شدگی ها کمک میکند.

  • رفع تورفتگی درب خودرو با سشوار و هوای فشرده

از دیگر راه هایی که می توانید اقدام به صافکاری فرورفتگی درب خودرو کنید استفاده از سشوار و هوای فشرده است. شما می توانید برای مدتی سشوار را روی بخش آسیب دیده بگیرید تا بدنه گرم شود. در این مرحله باید با استفاده از اسپری هوای فشرده در همان نقطه هوای سرد ایجاد کنید و سبب انقباض فلز درب خودرو گردید و فرورفتگی را ترمیم نمایید.

  • رفع تورفتگی درب خودرو با یخ خشک

شما می توانید یخ خشک را روی بخش فرورفته درب ماشین بگیرید و جابجا کنید. این کار سبب انقباض فلز درب خودرو می شود و زمانی که صدای تق شنیدید می توانید رفع فرورفتگی درب خودرو را مشاهده نمایید.

  • رفع تورفتگی درب خودرو با دستگاه

دستگاه های مختلفی برای صافکاری درب ماشین وجود دارد که از آن ها در مراکز صافکاری استفاده می شود. برای مثال شما می توانید از دستگاه مکش صافکاری برای رفع فرورفتگی های درب خودرو بدون آسیب به رنگ ماشین استفاده کنید. از دیگر دستگاه هایی که برای صافکاری فرورفتگی درب خودرو میتوان استفاده کرد دستگاه صافکاری مغناطیسی میباشد . این دستگاه می تواند امواج و تشعشعاتی در درب خودرو ایجاد کند. این امواج مولکول های درب خودرو را به حرکت وادار می کند و حرکت آنها را به گونه ای هدایت می کند که بخش هایی آسیب دیده درب خودرو ترمیم گردد.

از دیگر دستگاه هایی که برای رفع آسیب درب خودرو میتوان استفاده کرد دستگاه لیزر صافکاری می باشد. با استفاده از دستگاه لیزر صافکاری می توان مولکول های درب خودرو را به جنبش درآورد و به این ترتیب آسیب بدنه خودرو را ترمیم کرد.

رفع تورفتگی درب ماشین با دستگاه باید در مراکز صافکاری انجام شود و در صورتی که در این حوزه تخصصی ندارید بهتر است از این دستگاه ها استفاده نکنید تا آسیبی به بدنه خودرو تان وارد نکنید و سبب افت قیمت خودرو تان نشوید.

صافکاری فرورفتگی درب خودرو

هزینه صافکاری فرورفتگی درب خودرو ۱۴۰۱

هزینه صافکاری فرورفتگی درب خودرو ۱۴۰۱ در مراکز مختلف متغیر می باشد. عوامل مختلفی در قیمت صافکاری فرورفتگی درب خودرو تاثیر گذارند مانند تخصص صافکار، میزان آسیب، روش صافکاری، ابزار و دستگاه های صافکاری مورد نیاز و زمان مورد نیاز برای رفع ایرادات درب خودرو.

اگر میخواهید با کمترین هزینه صافکاری فرورفتگی درب خودرو ایرادات بدنه ماشین تان رفع شود و در عین حال نتیجه کار بسیار حرفه ای باشد می توانید به مراکز صافکاری اتوصافکار مراجعه کنید. ما به شما این اطمینان را میدهیم که شما می توانید با کیفیت ترین خدمات را با مناسب ترین قیمت از مراکز اتوصافکار دریافت کنید.

برای دریافت خدمات میتوانید به سایت اتوصافکار به نشانی www.autosafkar.com مراجعه کنید و یا با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

بهترین مرکز صافکاری درب ماشین

برای آن که بتوانید خدمات تخصصی صافکاری درب ماشین دریافت کنید باید معتبرترین مرکز را پیدا کنید که توانسته باشد رضایت ۱۰۰% مشتریانش را جلب کرده باشد و قیمت صافکاری درب خودرو در این مرکز مناسب باشد.

تمامی مراکز اتوصافکار از فیلتر های تخصصی و فنی عبور  کرده اند و با جلب رضایت مشتریان خود توانسته اند در لیست برترین و بهترین مرکز صافکاری درب ماشین در ایران قرار گیرند.

شما با مراجعه به بهترین مرکز صافکاری درب ماشین باکیفیت ترین و تخصصی ترین خدمات صافکاری را با قیمتی مناسب دریافت کنید و از نتیجه کار اطمینان داشته باشید.

شما می توانید با مراجعه به سایت اتوصافکار و انتخاب منطقه و شهر خود نزدیک ترین و معتبرترین مرکز صافکاری درب ماشین در سراسر ایران را بیابید و برای دریافت خدمات به آن ها مراجعه کنید.

صافکاری درب خودرو در منزل

یکی از خدماتی که اتوصافکار ارائه می دهد صافکاری در منزل و محل مورد نظر شما در سراسر ایران است. شما میتوانید با ورود به سایت اتوصافکار به نشانی www.autosafkar.com با انتخاب شهر و منطقه مورد نظرتان از خدمات صافکاری در منزل با بالاترین کیفیت بهره مند شوید. در خدمات صافکاری درب خودرو در منزل شما می توانید از حضور برترین کارشناسان صافکار در سراسر ایران بهره مند شوید و با اطمینان از کیفیت انجام کار و تضمین کیفیت خدمات مورد نظر را دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید