در برگی جدید از پرونده فساد در فوتبال ایران و بعد از برکناری دو مدیر فدراسیون، اکنون نام یکی از سرمربیان فوتبال ایران نیز در میان افراد دخیل در پرونده دیده می‌شود.

لو رفتن یک سرمربی در پرونده فساد فوتبال ایران

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، در حالی که حواشی یک پرونده فساد در فدراسیون فوتبال باعث برکنار و استعفای چند مدیر شده حالا خبر رسیده یکی از مربیان هم در این پرونده دست داشته است.

مربی مذکور که سابقه فعالیت در لیگ یک را دارد، در زمان رخ دادن پرونده اقدام به درج پاداش‌هایی عجیب در قرارداد خود کرده است؛ پاداش‌هایی که هیچ توجیهی ندارد.

به طور مثال مربی مورد بحث در صورت کسب رتبه پنجم ۳ میلیارد و در صورت ایستادن روی رتبه ششم لیگ دو، ۲ میلیارد تومان پاداش دریافت می‌کرده و این بند را رسما در قرارداد خود ذکر کرده است. این مساله در حالی رخ می‌دهد که جز ایستادن در رتبه‌های اول و دوم و کسب سهمیه لیگ برتر، سایر رتبه‌ها فاقد ارزش به حساب می‌آیند و جوایزی را به باشگاه‌ها منتسب نمی‌کنند. به همین دلیل جای تعجب بسیاری دارد که چرا یک باشگاه شهرستانی در لیگ دسته اول حاضر شده چنین بندی را در قرارداد مربی خود ذکر کند.

گفتنی است این سرمربی در حال حاضر نه در لیگ دسته اول فعالیت می‌کند و نه در لیگ برتر اما نام او میان افراد درگیر در پرونده وجود دارد.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید