یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مطمئنم آقای پزشکیان مذاکرات را به نحو عزتمندانه آغاز خواهد کرد و امیدوارم سنگ‌اندازی‌های جدی وجود نداشته باشد.

ایکاش شجاعت پزشکیان را داشتم/ مطمئنم دولت او مذاکرات را به نحو عزتمندانه آغاز خواهد کرد

به گزارش سلام نو همایون سامه‌یح نجف‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس دولت چهاردهم گفت: ما ۴ سال در مجلس و کمیسیون بهداشت در معیت آقای پزشکیان بودیم؛ واقعیت امر این است که از آقای پزشکیان بسیار یاد گرفتم و معتقدم آن چیزی که گفتند و بیان کردند اعتقاد کامل خودشان بوده است.

این نماینده مجلس دوازدهم با اشاره به اینکه نظریاتی که آقای پزشکیان داشت اعتقادشان بوده است، بیان کرد: فکر نمی‌کنم در مورد وعده‌هایی که به مردم دادند، قصد عملی کردنش را نداشته باشند یعنی تمام صحبت‌های آقای پزشکیان از صمیم قلب بوده و امیداوریم در انجام وظیفه برای خدمت به ملت شریف و نجیب ایران موفق باشند. 

وی ادامه داد: کاش من شجاعت آقای پزشکیان را داشتم، من ۴ سال در خدمت ایشان بودم واقعا نظرات‌شان را با شجاعت کامل و بدون رودربایستی همیشه اعلام می‌کردند. تمام صحبت‌هایی که ایشان در مناظرات کردند بیشترشان را در این ۴ سال در کمیسیون بهداشت گفتند و من مطمئنم قبل از مناظرات و تبلیغات انتخاباتی هم نظریات‌شان همین بوده است.

نجف‌آبادی تاکید کرد: صحبت‌هایی که آقای پزشکیان در جریان مناظرات و تبلیغات انتخاباتی بیان کردند صحبت‌های تازه‌ای نبود. امیدوارم به هدف‌شان که همان خدمت به ملت ایران، رفع مشکلات و تنگنای اقتصادی مردم است برسند و مطمئنم ما در مجلس شورای اسلامی در انجام چنین عملی به ایشان کمک خواهیم کرد.

وی درباره این‌که رئیس دولت چهاردهم برای حل مشکلاتی همچون دارو و مسائل معیشتی و اقتصادی چه باید انجام دهد، گفت: مطمئنم آقای پزشکیان مذاکرات را به نحو عزتمندانه آغاز خواهد کرد و امیدوارم سنگ‌اندازی‌های جدی وجود نداشته باشد بالاخره مخالفت‌هایی وجود دارد اما امیدواریم آن گروه هم چیزی که به صلاح مملکت است را انجام دهند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در نهایت اگر مشکلات اقتصادی، مشکلات خروج و ورود ارز و همچنین مشکل فروش نفت و تحریم‌ها برداشته شود مطمئنم نه تنها دارو بلکه مشکلات مربوط به افزایش نجومی قیمت کالاهای اساسی هم حل می‌شود و با قیمت مناسبت‌تر به دست مصرف‌کنندگان خواهد رسید.

انتهای پیام/
کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***