حبیب‌زاده یادآور شد: اخیرا مطالبی در رسانه‌ها منتشر شده مبنی بر این‌که رأی به آقای پزشکیان رأی اقوام و قومیت‌ها بوده است، طرح این گونه مسائل و حرف‌ها آن هم در حالی که مردم با امید به گشایش‌های جدید در عرصه‌های داخلی و خارجی و با رأی معنادار خود رئیس جمهور جدید را انتخاب کردند به مصلحت کشور نیست و شائبه یکجانبه گرایی رأی مردم به نفع یک قوم یا جناح خاص را به افکار عمومی منتقل می‌کند.

مجلس کاملاً در کنار رئیس‌جمهور منتخب است

نماینده مرند و جلفا گفت: همزمانی شروع مجلس جدید و ریاست جمهوری می‌تواند نویدبخش روزهای خوب برای کشور باشد و طی نمودن مسیر انجام برنامه هفتم خود یک گام مثبت است.

به گزارش سلام نو عزت حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره ضرورت همکاری بین دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم گفت: لازم به ذکر است طبق سیاست‌های مقام معظم رهبری، مجلس و دولت با هم در پیشبرد اهداف عالیه نظام همکاری نزدیک دارند، مجلس کاملاً در کنار رئیس جمهور منتخب است و بی‌صبرانه منتظر تنفیذ ریاست جمهوری توسط مقام معظم رهبری و بعد برگزاری مراسم تحلیف هستیم.

نماینده مرند و جلفا با اشاره به این‌که بعد از معرفی کابینه از سوی رئیس جمهور مجلس آماده هرگونه همکاری با دولت جدید است، عنوان کرد: امیدوارم رئیس جمهور منتخب تمام وعده‌های خود را با همکاری مجلس به سرانجام برساند و دل مردم و مقام معظم رهبری خشنود شود.

وی تاکید کرد: همزمانی شروع مجلس جدید و ریاست جمهوری جدید می‌تواند نویدبخش روزهای خوب برای کشور باشد و طی نمودن مسیر انجام برنامه هفتم خود یک گام مثبت است. آقای پزشکیان با توجه به سابقه نمایندگی در مجلس و تجربه وزارت و نایب رئیسی قوه مقننه بسیار خوب می‌تواند اهداف و برنامه های خودش را پیش‌ ببرد، ایشان با عنایت به دانش و سابقه قانون‌گذاری حتما ارتباط خوبی با مجلس خواهد داشت.

حبیب‌زاده یادآور شد: اخیرا مطالبی در رسانه‌ها منتشر شده مبنی بر این‌که رأی به آقای پزشکیان رأی اقوام و قومیت‌ها بوده است، طرح این گونه مسائل و حرف‌ها آن هم در حالی که مردم با امید به گشایش‌های جدید در عرصه‌های داخلی و خارجی و با رأی معنادار خود رئیس جمهور جدید را انتخاب کردند به مصلحت کشور نیست و شائبه یکجانبه گرایی رأی مردم به نفع یک قوم یا جناح خاص را به افکار عمومی منتقل می‌کند. رأی اقوام و قومیت‌های کشور نشان از مشارکت گسترده همه مردم در صحنه باشکوه انتخابات ۱۵ تیر بوده است و نشان داد همه ایران برای ایران رای دادند.

وی در خصوص ترکیب کابینه چهاردهم بیان کرد: فعلا گمانه‌زنی درباره کابینه ایشان زود است، اما انشاالله کابینه ایشان یک کابینه خوبی خواهد بود. مردم انتظار دارند یک تحولات خوبی در کشور صورت گیرد تا دل مردم و رهبری انقلاب شاد شود.

انتهای پیام/
کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***