مسعود روشن پژوه مجری تلویزیون با حضور در برنامه سرگیجه فیلمی از چالش عجیب او رانندگی با ماشین شارژی کودک درخیابان‌های تهران منتشر شد مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

دور دور کردن مسعود روشن‌پژوه با ماشین شـارژی کودک در خیابان‌های تهران! + فیلم

به گزارش سلام نو، مسعود روشن پژوه متولد مهر ۱۳۴۳ در ارومیه ، مجری و برنامه سا است.

او فارغ التحصیل رشته تعمیر و نگهداری هواپیما می باشد که به سمت اجرا کشیده شد و با مسابقه «محله» در بین کودکان بسیار به شهرت رسید و دو فرزند دارد.

بخاطر شغل پدرش که از فرماندهان نیروی هوایی ارتش بود در شهر ارومیه به دنیا آمد امام اصالت وی به شهر بافت در کرمان بر میگردد و مادرش هم دبیر بود.

به دلیل ماموریت پدر در ۱ سالگی به تهران رفتند ، دبستان را در همدان و مدتی در اصفهان بودند تا اینکه برای همیشه به تهران بازگشتند.

فعالیت هنری اش از بازی در تئاتر مدرسه شروع شد و بعد از فارغ التحصیلی از سال ۱۳۶۶ وقتی ۲۳ ساله بود بعنوان مجری وارد شبکه دو سیما شد.

سال ۱۳۶۹ با همکاری امیر سماوات (کارگردان و تهیه کننده) مسابقه محله را شروع کرد و با ادبیات متفاوت از مجریان خشک آن برهه توانست به شدت محبوب شود.

این مسابقه در سال ۸۸ بصورت حرفه ای در چند کشور نیز اجرا شد.

مسعود روشن پژوه در سال ۱۳۶۴ وقتی ۲۱ ساله بود با همسرش ازدواج کرد، ثمره این ازدواج یک دختر مهندس بنام روژین و یک پسر دانش آموز بنام ایلیا می باشد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***