رئیس مجلس گفت:همگان دیدند که در فرصت زمانی بسیار کوتاه طبق قانون اساسی و در یک انتخابات رقابتی و جدی و با حضور همه طیف های سیاسی در سلامت و امنیت کامل، رئیس جمهور کشور انتخاب شد.

قالیباف در مراسم تحلیف پزشکیان: متعهد می‌شویم دولت را حمایت کنیم

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، مراسم تحلیف مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری جدید کشورمان از دقایقی قبل با حضور مسئولان کشوری، لشکری و بیش از ۸۶ کشور و ۱۱۴ هیأت خارجی درحال برگزاری است.

در ابتدای این مراسم، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای مراسم تحلیف گفت: حادثه تلخ و ناگهانی عروج شهادت گونه شهید رئیسی و همراهانش در چشم تحلیلگران عرصه جهانی، آزمونی مجدد برای نظام مقدس جمهوری رقم زد و دیدید که با مدیریت هوشمنندانه رهبری باردیگر به نماد ثبات و اقتدار نظامی و سیاسی ایران اسلامی تبدیل شد.

اهم اظهارات رئیس مجلس را بخوانید؛

*در شرایط منطقه ای و بین الملی و با وجود دشمنان خارجی و داخلی ناظران خارجی، جهانیان مشاهده کردند که ایران دچار کوچکترین تنش سیاسی و امنیتی نشد و در اداره امور کشور ذره ای اخلال ایجاد نشد.

*همگان دیدند که در فرصت زمانی بسیار کوتاه طبق قانون اساسی و در یک انتخابات رقابتی و جدی و با حضور همه طیف های سیاسی در سلامت و امنیت کامل، رئیس جمهور کشور انتخاب شد.

*همه این واقعیت ها حاکی از اقتدار مثال زدنی نظام است که بر پایه مردمسالاری دینی بنا گذاشته شده است.

*امروز شروع یک دوره جدید و پرافتخار از حیات انقلاب اسلامی است. انقلابی که قریب به 5 دهه و در مسیری پرشکوه و تمدن ساز ظاهر شده و نظم جهانی را متاثر ساخته است.

*تمامی ارکان کشور باید عزم جدید در اداره کشور داشته باشند و با قوه مجریه همراه شود.

*مجلس شورای اسلامی در مسیر سازماندهی اقتصاد و معیشت و پیشرفت و آبادانی کشور در کنار دولت است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***