اینکه بعد از بررسی تفاوت‌های اکانت پرمیوم اسپاتیفای با اکانت رایگان این پلتفرم تصمیم بگیرید کدام مورد را برای استفاده از اسپاتیفای انتخاب کنید کاملا بستگی به نظر شخصی شما دارد.

اکانت پرمیوم اسپاتیفای چه تفاوتی با اکانت رایگان دارد؟

برای دوستداران موسیقی هیچ چیز آرام بخش‌تر از گوش دادن به موسیقی موردعلاقه‌شان نیست. موسیقی با تغییر روحیه، حال روحی افراد را بهبود می‌بخشد. موسیقی‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام القا کننده حس و حال خاصی هستند و برای مناسبت‌های خاصی کاربرد دارند .موسیقی را می‌توان غذای روح معرفی کرد. انتخاب موسیقی و گوش دادن به آن ربطی به سن و سال ندارد. بلکه این ذهن و قلب افراد است که با موسیقی ارتباط می‌گیرد.

موسیقی به عنوان قدیمی‌ترین هنر شناخته می‌شود که توسط کلیه افراد درک می‌شود. به همین دلیل افراد با گوش فرا دادن به موسیقی احساساتی مانند هیجان، شادی، غم یا فرو رفتن در خاطرات را تجربه خواهند کرد.

موسیقی می‌تواند یک راه ارتباطی بین افراد باشد تا بیشتر و بهتر همدیگر را درک کنند. همچنین با گوش دادن به موسیقی می‌توانید استرس‌ها و اضطراب‌های خود را کاهش دهید.

موسیقی سبک‌های مختلفی دارد از جمله این سبک‌ها می‌توان به پاپ، هیپ هاپ، کلاسیک، راک، جاز و ... اشاره کرد.

پلتفرم‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها به طور گسترده به دنیای موسیقی دسترسی داشته باشید. یکی از این پلتفرم‌های محبوب اسپاتیفای است. اکانت اسپاتیفای امکان گوش دادن بدون محدودیت به موسیقی و دانلود و اشتراک گذاری آن را فراهم می‌کند. همچنین در این اکانت خبری از تبلیغات مکرر آزاردهنده و کیفیت پایین موسیقی نخواهد بود.

تفاوت اکانت پرمیوم با رایگان اسپاتیفای

در ادامه به صورت جامع‌تر به بررسی تفاوت اکانت پرمیوم اسپاتیفای با اکانت رایگان اسپاتیفای می‌پردازیم.

حذف تبلیغات

برای اینکه بتوانید بدون وقفه به موسیقی گوش دهید و لذت بیشتری را تجربه کنید باید با نسخه رایگان اسپاتیفای خداحافظی کنید. در واقع یکی از تفاوت‌های اکانت پرمیوم اسپاتیفای با اکانت رایگان آن این است که با حذف تبلیغات، لذت گوش دادن به موسیقی را افزایش می‌دهد.

دانلود کنید

با خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای می‌توانید موسیقی‌ها و آلبوم‌های دلخواه خود را دانلود کنید. بدین ترتیب این موسیقی‌ها در بخش کتابخانه شما قرار خواهند گرفت و می‌توانید به راحتی و حتی بدون اتصال به اینترنت به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

دسترسی وسیع‌تر

اکانت پرمیوم اسپاتیفای امکان دسترسی وسیع‌تر به انواع پادکست‌ها و موسیقی‌ها برای کاربران فراهم می‌کند و شما می‌توانید موسیقی‌ها و پادکست‌های انحصاری را نیز در لیست پخش خود داشته باشید.

بدون محدودیت به جلو بروید

در اکانت رایگان اسپاتیفای کاربر برای پرش به آهنگ بعدی محدودیت خواهد داشت و در یک ساعت امکان انجام پرش‌ها به آهنگ بعدی با محدودیت روبرو خواهد بود. اما در اکانت پرمیوم کاربر می‌تواند بدون محدودیت از موسیقی‌ها عبور کند.

لمس کیفیت بالا

موسیقی برای اینکه با روح و جان شما عجین شود باید از کیفیت صوتی بالایی برخوردار باشد. گوش سپردن به موسیقی با کیفیت پایین حس خوشایند مطلوب را در شما ایجاد نخواهد کرد. یکی از تفاوت‌های دیگر اکانت پرمیوم اسپاتیفای با اکانت رایگان اسپاتیفای افزایش کیفیت صوتی موسیقی‌ها و پادکست‌ها و ... است.

عملکرد آفلاین را لمس کنید

با خرید اشتراک اسپاتیفای می‌توانید به صورت آفلاین نیز لیست پخش خود را پلی کنید و از گوش دادن به موسیقی در هر مکان و در هر زمانی لذت ببرید.

قابلیت همگام سازی با دستگاه‌های مختلف

هنگامی که اشتراک پرمیوم اسپاتیفای را خریداری می‌کنید می‌توانید پلی لیست مورد علاقه خود را در انواع دستگاه‌ها اعم از گوشی هوشمند، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر، تلویزیون و ... گوش فرا دهید. پس اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید موسیقی مورد علاقه خود را با تن صدای بالا گوش دهید، می‌توانید با خرید اشتراک و فعال کردن نسخه پرمیوم اسپاتیفای قابلیت همگام سازی این پلتفرم با باندها و اسپیکرهای را فعال کنید. بدین ترتیب امکان کنترل لیست پخش را در پهنای وسیع‌تری در اختیار داشته باشید.

قابلیت اشتراک‌گذاری

در نسخه پرمیوم کاربر می‌تواند به راحتی نسبت به اشتراک‌گذاری فایل‌های موسیقی خود در اسپاتیفای با دوستان و آشنایان در برنامه‌های مختلف اقدام کند.

قدرت انتخاب وسیع‌تر

در نسخه رایگان این پلتفرم کاربر نمی‌تواند تا حد زیادی دیکتاتورگونه عمل کند و تنها علاقه مندی‌های خود را مبنای انتخاب خود قرار دهد. اما در اکانت پرمیوم و پولی اسپاتیفای کاربر می‌تواند در انتخاب موسیقی‌ها آزادی عمل بیشتری داشته باشد. بدین ترتیب قادر خواهد بود به دفعات مکرر موسیقی مورد علاقه خود را پلی کند. چندین بار به عقب برگردد و مجددا با پرش به جلو هر موسیقی را که می پسندد حتی برای بار هزارم پلی کند.

دسترسی همه جانبه به موسیقی‌ها

با پخش یک موسیقی یا آلبوم جدید از یک هنرمند این امکان وجود خواهد داشت که هنرمند موردنظر تنها به کاربران اکانت پرمیوم اجازه دهد که در دو دوهفته اول بعد از انتشار اثر جدیدش به این اثر گوش دهند. در نتیجه این ویژگی می‌تواند باعث شود که هزینه بیشتری از سوی اسپاتیفای به هنرمندان پرداخت گرد. همچنین دسترسی سریع به موسیقی‌ها و آثار تازه منتشر شده نیز یکی دیگر از تفاوت‌های اکانت پرمیوم اسپاتیفای با اکانت رایگان آن است.

نتیجه‌گیری

اینکه بعد از بررسی تفاوت‌های اکانت پرمیوم اسپاتیفای با اکانت رایگان این پلتفرم تصمیم بگیرید کدام مورد را برای استفاده از اسپاتیفای انتخاب کنید کاملا بستگی به نظر شخصی شما دارد. از آن‌جایی که خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای نیازمند پرداخت هزینه است انتخاب افراد در این زمینه متفاوت خواهد بود. شما عزیزان می‌توانید جهت خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای و دریافت مشاوره در این زمینه با مشاوران و کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات و آگاهی در زمینه سایر قابلیت‌های اسپاتیفای نیز از طریق راه‌های ارتباطی اعلام شده در این صفحه در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مختلف همراه ما باشید و پاسخ کلیه سوالات خود در خصوص پلتفرم اسپاتیفای و قابلیت‌های آن را دریافت کنید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***