مشهد یکی از پرگردشگرترین شهرهای ایران است. این شهر به واسطه وجود مقدس مرقد امام رضا (ع) و همچنین امکان متعدد گردشگری، سالانه میزبان مسافران زیادی از شهرهای ایران و کشورهای دیگر است.

۵ پاساژ معروف مشهد برای خرید که باید دید

در کنار دیدنی‌های مختلف این شهر، پاساژها و مراکز خرید متنوع و کامل توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند. اگر شما هم مسافر شهر مشهد هستید و قصد دارید در کنار زیارت و تفریح، به خرید نیز بپردازید با ما در این نوشتار همقدم باشید.

مشهدالرضا؛ شهری برای یک سفر خاطره‌انگیز

مشهد، شهر دعا و نیایش، شهر ضامن آهو و آرزوهای بسیار. شهری که سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود می‌کشاند. اگر شما هم قصد سفر به مشهد را دارید، به‌خاطر داشته باشید که حتماً پس از زیارت حرم مقدس و همچنین بازدید از اماکن گردشگری مشهد، سری به پاساژها و مراکز خرید این شهر بزنید. این مراکز با ارائه کالاهایی باکیفیت می‌توانند تجربه خوبی از یک خرید خاطره‌انگیز را برای شما مهیا سازند. در ادامه به معرفی تعدادی از این پاساژهای معروف در شهر مشهد می‌پردازیم. ضمناً فراموش نکنید، پیش از آغاز سفر مقدمات سفر مانند خرید بلیط قطار یا هواپیما و همچنین رزرو محل اقامت خود را انجام دهید تا سفری بدون مشکل داشته باشید.

مرکز خرید الماس شرق؛ جواهر درخشان مشهد

مرکز خرید الماس شرق، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید مشهد محسوب می‌شود. این مرکز خرید در شهر مشهد در سال ۱۳۸۴، با طراحی خاص و منحصربه‌فرد و ترکیب معماری سنتی، مدرن و مذهبی افتتاح شد. طراحی این مرکز به‌صورت ساختمانی شبیه به الماس بوده و نمایی چشم‌نواز را ایجاد کرده است. این مجتمع تجاری دارای ۶ طبقه و ۱۲۳۸ واحد تجاری ارائه‌کننده کالاهای گوناگون با قیمت‌ها و کیفیت مناسب برای تمام سلیقه‌هاست. این مجموعه در انتهای بلوار خیام شمالی و بلوار بهارستان مشهد واقع شده و همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب آماده‌ خدمت‌رسانی به مشتریان است. پس اگر مسافر شهر زیبای مشهد هستید چمدان‌هایتان را بسته و مقدمات سفر را آماده کنید. ابتدا اقدام به رزرو و خرید بلیط هواپیما یا قطار کنید. توجه کنید که شما می‌توانید از انواع قطارها مانند قطار فدک، رجا و غیره و خدمات آن‌ها استفاده کنید.

۵ پاساژ معروف مشهد برای خرید که باید دید

مرکز خرید آرمیتاژ در مشهد

مرکز خرید آرمیتاژ یکی از شیک‌ترین مراکز خرید مشهد محسوب می‌شود. این بنای ۱۵۰ متری، دارای ۳۴ طبقه و است و انواع برندهای خاص ایرانی و خارجی ارائه می‌دهد. بخش‌های مختلفی مانند فودکورت، کافی‌شاپ، رستوران، پردیس سینمایی گالری‌های هنری، استخر و شهربازی در کنار مراکز فروش، آماده میزبانی از گردشگران است. مرکز خرید آرمیتاژ در بلوار هفت تیر، نبش خیابان گلشن مشهد قرار گرفته و همه‌روزه از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب آماده پذیرایی از میهمانان است. پس اگر شما هم مسافر شهر مشهد هستید، کم‌کم مقدمات سفر خود را بچینید. راستی اگر ساکن شهر تهرانید، می‌توانید با تهیه و رزرو بلیط هواپیما تهران مشهد، خیال خود را از شروع سفری آسان، راحت کنید.

مجتمع تجاری وصال؛ رسیدن به آنچه می‌خواهید

مجتمع تجاری وصال در مجاورت مجتمع تجاری الماس شرق در شهر مشهد واقع شده است. ساختمان این پاساژ دارای معماری بسیار ویژه و زیبا بوده و جز مدرن‌ترین مراکز خرید مشهد است. مجتمع تجاری وصال دارای ۶ طبقه ۴۰۰ واحد تجاری و مغازه است و انواع کالاها و محصولات از برندهای مختلف، در آن‌ها به فروش می‌رسد. امکانات رفاهی مختلفی مانند رستوران، مجموعه علمی و تفریحی، پارکینگ و سایر موارد، شرایط را برای بازدید آسان‌تر گردشگران مهیا کرده است. این مجموعه در بلوار خیام شمالی، منطقه گردشگری سپاد، بلوار بهارستان، بهارستان ۶ مشهد واقع شده و ساعات کاری آن همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ شب است.

۵ پاساژ معروف مشهد برای خرید که باید دید

مرکز خرید آرمان؛ مرکز خریدی باکیفیت در مشهد

مرکز خرید آرمان یکی از مدرن‌ترین مراکز تجاری و تفریحی شهر مشهد به شمار می‌آید. این مجتمع در نزدیکی حرم امام رضا (ع) واقع شده است. مرکز خرید آرمان دارای ۱۳ طبقه است و فضای داخلی آن وسعتی به‌اندازه ۱۵۰۰۰ متر دارد. شما در این مرکز خرید می‌توانید انواع پوشاک، اسباب‌بازی، لوازم آرایشی و سایر کالاها را با کیفیت و قیمت مناسب پیدا کنید. این مرکز در خیابان نواب صفوی، نرسیده به وحدت، جنب هتل سروش واقع شده و همه‌روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب آماده پذیرایی از گردشگران است.

مرکز خرید آسمان؛ درخششی در مشهد

مرکز خرید آسمان یکی از لوکس‌ترین و مشهورترین بازارهای مشهد است و چهار کیلومتر با حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد. مرکز خرید آسمان دارای ۷۰۰ واحد تجاری است و این واحدهای گوناگون در پاساژ آسمان طیف متنوعی از کالاها مانند کیف و کفش، پوشاک، لوازم آرایشی، عطر، بدلیجات را به مشتریان ارائه می‌دهد. شهربازی، رستوران و فست‌فود مرکز خرید آسمان نیز از جمله بخش‌هایی است که برای رفاه حال مشتریان فراهم آمده است. اگر قصد خرید سوغاتی و یا کالاهای مختلف را برای خود و عزیزانتان دارید، این مرکز از بهترین گزینه‌ها در شهر مشهد است. ضمناً، از هتل‌های خوب و پرطرف‌دار شهر مشهد که در نزدیکی این بازار واقع شده است، می‌توان به هتل سی نور مشهد اشاره کرد. هتل سی نور مشهد یکی از هتل‌های ۵ ستاره مشهد بوده و جز بهترین هتل‌های این شهر به شمار می‌آید.

کلام آخر

شهر مقدس مشهد در کنار وجود پربرکت مرقد مطهر امام رضا (ع) و اماکن دیدنی و گردشگری متنوع، پاساژها و مراکز خرید گوناگونی را برای خرید در دل خود جای‌داده است. اگر شما هم از مسافرین شهر زیبای مشهد هستید، می‌توانید بعد از زیارت حرم امام رضا (ع) و بازدید از بخش‌های گردشگری شهر مشهد، به این پاساژها بروید و از امکانات رفاهی و تفریحی آن‌ها بهره‌مند شوید. اگر خاطره یا تجربه‌ای از سفر به شهر مشهد و خرید در این شهر دارید، با ما به اشتراک بگذارید. ما سراپا گوشیم...

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***