۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰
کد خبر: 55540448

یک نظامی این رژیم در جریان درگیری‌های غزه به هلاکت رسیده و یک نفر دیگر نیز زخمی شده است. وی پسر عساف فریدمن، عضو کنست و رئیس کمیسیون امنیت و روابط خارجی پارلمان رژیم صهیونیستی است.

مرگ پسر مقام اسرائیلی در غزه

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، منابع خبری از به هلاکت رسیدن پسر رئیس کمیسیون امنیت و روابط خارجی پارلمان رژیم صهیونیستی در غزه خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عمیت فریدمن، افسر این ارتش در نبردهای غزه کشته شده است.

وی پسر عساف فریدمن، عضو کنست و رئیس کمیسیون امنیت و روابط خارجی پارلمان رژیم صهیونیستی است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی شب گذشته گزارش دادند که یک نظامی این رژیم در جریان درگیری‌های غزه به هلاکت رسیده و یک نفر دیگر نیز زخمی شده است.

تحلیلگران معتقدند که در جریان نبرد در نوار غزه، صهیونیست‌ها تلاش زیادی برای دستکاری در آمار تلفات خود کرده‌اند.

نکته جالب توجه اینجاست که خود صهیونیست‌ها هم درباره آماری که ارتش و مقامات این رژیم از تلفات مقاومت می‌دهند، شک و تردید دارند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در دسامبر گذشته با تردید درباره آمار ارائه شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی در زمینه تلفات این ارتش در جنگ غزه، گزارش داد که تفاوت زیادی میان آمار ارتش با آمار رسمی بیمارستان‌ها درباره تلفات در میان نظامیان وجود دارد؛ به طوری که تا این تاریخ بیمارستان‌ها چهار هزار و ۵۹۱ زخمی را پذیرش کرده‌اند، اما ارتش تعداد زخمی‌ها را تنها یک هزار و ۶۰۰ نفر اعلام کرده است.

این رسانه صهیونیستی بلافاصله مجبور شد در سایه سانسور نظامی شدید رژیم صهیونیستی گزارش خود را پس بگیرد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از زمان آغاز جنگ غزه تعداد مطالب منتشر شده‌ای که مشمول سانسور نظامی می‌شوند ۴ تا ۵ برابر افزایش یافته و بخش سانسور نظامی بر صدها هزار مطالب منتشر شده در زمینه جنگ غزه، نظارت داشته است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***