اگر علاقمند به تولید محتوا باشید و در زمینه تولید محتوای ویدیویی فعالیت کرده باشید، حتما نام کپ کات را شنیده‌اید.

خرید اکانت کپ کات ارزان از کجا امکان پذیر است؟

کپ کات یک اپلیکیشن طراحی و ادیت ویدیو است که توسط شرکت ByteDance ساخته و به بازار عرضه شده است. این شرکت سهام دار اصلی پلتفرم تیک تاک هم می‌باشد و کپ کات یکی از محصولات جانبی آن‌هاست. کپ کات با کاربری آسان و ساده‌ای که دارد، مناسب طیف گسترده‌ای از کاربران از سطح مبتدی تا حرفه‌ای است. یعنی فرقی نمی‌کند بخواهید یک تولید محتوای خاص داشته باشید یا بخواهید ویدیوهای شخصی خود را ادیت کنید، در هر صورت کپ کات بهترین ابزار برای کار شما می‌باشد.

امکانات اکانت پرمیوم کپ کات

کپ کات دارای دو نسخه رایگان و پرمیوم است. در نسخه رایگان به گروهی از امکانات دسترسی خواهید داشت اما برای ادیت حرفه‌ای و ویژه‌ ویدیوهای خود، به خرید اکانت کپ کات نیاز پیدا خواهید کرد. اکانت کپ کات مزایای گسترده‌ای نسبت به نسخه رایگان آن دارد که به چند مورد آن می‌پردازیم.

ویرایش چند لایه پیشرفته

برای ویدیوهای پیچیده و حرفه‌ای، نیاز به اضافه کردن افکت‌های صوتی و تصویری، چندین لایه متن و تکه ویدیو و موارد دیگر به ویدیوی اصلی وجود دارد. با خرید اکانت Capcut امکان اضافه کردن تعداد زیادی از این موارد فراهم می‌شود و محدودیتی برای آن وجود ندارد.

حذف تبلیغات

برای ادیت ویدیو نیاز به تمرکز کامل دارید، معمولا تبلیغات در حین کار می‌تواند تمرکز شما را به هم بزند و رشته کار از دستتان در برود. خرید اکانت کپ کات برای شما این امکان را ایجاد می‌کند که بدون محدودیت به کار خود بپردازید و تبلیغات آزاردهنده نبینید.

خروجی با کیفیت بالاتر و بدون واترمارک

کپ کات در نسخه رایگان خود واترمارک را روی ویدیوهای شما ثبت می‌کند. اگر ایده‌آل‌گرا باشید قطعا این موضوع شما را آزار خواهد داد و نیاز دارید واترمارک را حذف کنید. با خرید اکانت کپ کات این واترمارک حذف می‌شود. همچنین امکان گرفتن خروجی با کیفیت 4K و Full HD هم در اکانت کپ کات به وجود می‌آید.

خرید اکانت کپ کات ارزان از کجا امکان پذیر است؟

کدام وب‌سایت اکانت ارزان کپ کات ارائه می‌کند؟

امکان خرید مستقیم اکانت کپ کات از وب‌سایت آن به دلیل تحریم‌ها وجود ندارد. اما سایت‌هایی هستند که امکان خرید اکانت کپ کات را برای کاربران فراهم می‌کنند. قیمت اکانت کپ کات در سایت‌های مختلف، متفاوت است و هر وب‌سایت بر اساس شرایط خودش قیمت اکانت را تعیین کرده است. اگر به دنبال خرید اکانت کپ کات با قیمت ارزان هستید، می‌توانید به سراغ مکسیمم شاپ بروید. این وب‌سایت اکانت قانونی و اختصاصی کپ کات را با قیمتی پایین‌تر از وب‌سایت‌های دیگر تهیه کنید.

علاوه بر قیمت پایین و خرید مطمئن، مکسیمم شاپ خدمات گسترده‌ای در زمینه فروش اکانت اپلیکیشن‌های مختلف ارائه می‌کند. از خدمات شبکه‌های اجتماعی مثل خرید اکانت یوتیوب تا بازارهای مالی و خرید اکانت تریدینگ ویو همگی در مکسیمم شاپ موجود است. با خرید اکانت Youtube دسترسی نامحدود به امکانات این سرویس اشتراک ویدیو خواهید داشت و با خرید اکانت Trading View هم امکان تحلیل کامل بازارهای مالی را خواهید داشت.

خرید اکانت کپ کات در وب‌سایت مکسیمم شاپ هم به صورت ماهانه و هم سالانه وجود دارد و امکان خرید اکانت روی ایمیل خودتان هم وجود دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***