محمدحسین پارساییان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد از تعطیلی کارکنان دستگاه‌های استان که امروز پای صندوق‌ها بودند، خبر داد.

فوری؛ تعطیلی ادارات یزد برای امروز شنبه ۱۶ تیر

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، محمدحسین پارساییان اظهار کرد: برای کارکنان دولت که امروز در فرآیند رأی‌گیری انتخابات مشارکت داشته‌اند، ماموریت در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه شمارش آرا در شعب، پس از پایان زمان رأی‌گیری آغاز می‌شود و زمان‌بر است، کارکنان دولتی که در شعب اخذ رأی حضور دارند، فردا (شنبه) شانزدهم تیرماه نباید در محل کار حضور یابند و فردا نیز برای این افراد به عنوان روز ماموریت در نظر گرفته خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات دور کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان را در روز شنبه ۱۶ تیر ماه اعلام کرد.

روابط عمومی استانداری کرمان اعلام کرد: ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان ۱۶ تیرماه از ساعت ۸:۳۰ آغاز می‌شود. در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به اینکه جمع کثیری از کارکنان دولت در برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری همکاری داشته‌اند، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان روز شنبه ۱۶ تیرماه از ساعت ۸:۳۰ صبح اعلام می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***