با اعلام مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با انتقال بازی‌های تیم ملی و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به استادیوم‌های مجهز مشهد موافقت شد.

میزبان پرسپولیس از بازی‌ آسیایی در مشهد

به گزارش سلام نو، به دنبال حواشی مربوط به برگزاری بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه‌های ایرانی در زمین‌های نامناسب، استاندار خراسان رضوی با انتقال این بازی‌ها به مشهد موافقت کرد. طبق اعلام علیرضا تاج‌فیروز، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، بازی‌های تیم ملی در ورزشگاه امام رضا (ع) و بازی‌های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) برگزار خواهند شد.

وی تأکید کرد که وزیر ورزش و جوانان با جدیت موضوع را پیگیری کرده تا بازی‌های مهم تیم‌های ملی و سرخابی‌های پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا به بهترین شکل ممکن در مشهد برگزار شوند. این اقدام در راستای بهبود کیفیت زمین‌های بازی و میزبانی مناسب‌تر انجام می‌شود.

همچنین، تاج‌فیروز در مورد ورود بانوان به ورزشگاه‌های مشهد اعلام کرد که ورود هواداران خانم به ورزشگاه ثامن‌الائمه مشکلی ندارد. در مورد ورزشگاه امام رضا (ع) نیز در زمان برگزاری بازی‌های تیم ملی تصمیم‌گیری خواهد شد، اما پیش‌بینی می‌شود که مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***