علیرضا زاکانی به شایعه عجیب درموردش واکنش نشان داد.

واکنش علیرضا زاکانی به خبر ممنوع الخروج شدنش + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از برترین‌ها، طی ساعات اخیر یک شایعه عجیب درباره شهردار تهران در محافل خبری شنیده شده که حسابی سر و صدا به راه انداخته است.

وب سایت دیده بان ایران در خبری مدعی شده است: لطف‌الله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران به جای علیرضا زاکانی، شهردار تهران در اجلاس شهرداران بریکس حاضر شد. اما نمی‌توان به راحتی از این جا به جایی گذشت چرا که پس از عدم حضور زاکانی در این اجلاس، شایعه ممنوع‌الخروجی او را پررنگ کرد. خصوصا زمانی که اعلام شد؛ «شهرداری تهران در این اجلاس که در مسکو برگزار شده، جایزه جهانی نوآوری را در شاخه «صنعت، نوآوری و زیرساخت» در مجمع شهرهای آینده بریکس ۲۰۲۴ برای طرح «من شهردارم» دریافت کرده است.»

برخی از منتقدان بر این باور بودند که این جایزه تنها ۲ رقیب نه چندان جدی داشته و قرار بر این بوده که تمام کشورهای حاضر در بریکس جایزه‌ای به شهر خود ببرند. اگر از حواشی این جایزه بگذریم، شهردار تهران نتوانست در اجلاس شهرداران بریکس شرکت کند. آنچه مشخص شد این است که پاسپورت سیاسی علیرضا زاکانی تمدید نشده است!

زاکانی درباره ممنوع الخروج شدنش توضیح داد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حاشیه جلسه شورای شهر درباره شایعه ممنوع الخروجش توضیح داد.

همشهری آنلاین نوشت: علی رضا زاکانی در پاسخ به شایعات فضای مجازی درباره علت نرفتن به مسکو گفت: تمدید نشدن پاسپورتم واقعیت ندارد.

علیرضا زاکانی در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره شایعات فضای مجازی گفت:‌شایعه تمدید نشدن پاسپورت من واقعیت ندارد. این شایعه مثل همین خبر است که می‌گویند واگن‌های مترو ۸۰ سانت از تونل‌های ما بزرگ‌تر است! حرف‌های خنده‌داری که جوک سال هستند!

پ
کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***